HTML

Emlékeim magamról

"Úgy volt pedig, hogy ki fogjuk bírni, kíváncsi voltál,kibírod-e. Úgy volt,hogy mindig a másik hal meg,más bolondul meg, Mi meg sose' "

Friss topikok

  • cheelee: @énvagyokalány: Minden nap keresem a választ,hogy miért is hagytam el?Mert gyáva voltam és nem mer... (2013.11.11. 16:59) A lány

Címkék

Középső nap

2013.11.13. 16:02 cheelee

Nem kifejezetten szokott meghatni a napok sorrendisége a héten,nekem minden nap egyforma.De a mai valahogy különös módon,érezhetően középső.Olyan szürke,bánatos,nyomorult, kedvetlen és üres.Annyi miden történt és mégis,mintha semmi sem történt volna. Sok ember vett körül és mégis,mintha teljesen egyedül lettem volna. Beszéltek hozzám csak a hangot hallottam, de nem értettem semmit. Egyszerűen csak magányt éreztem.

Lehet,sőt, szinte egészen biztos,hogy velem van a baj. Én vagyok a szürke,bánatos,nyomorult,kedvetlen és üres. A világgal val'szeg semmi probléma.Csak ma nem éreztem benne jól magam.

Majd holnap.Szerda is csak egyszer van egy héten...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cheelee.blog.hu/api/trackback/id/tr175631642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása