HTML

Emlékeim magamról

"Úgy volt pedig, hogy ki fogjuk bírni, kíváncsi voltál,kibírod-e. Úgy volt,hogy mindig a másik hal meg,más bolondul meg, Mi meg sose' "

Friss topikok

  • cheelee: @énvagyokalány: Minden nap keresem a választ,hogy miért is hagytam el?Mert gyáva voltam és nem mer... (2013.11.11. 16:59) A lány

Címkék

Az első

2013.10.28. 10:37 cheelee

Nem tudom,olvassa-e ez egyáltalán valaki,de tulajdonképpen lehet, hogy az sem fontos.

A lényeg,hogy le mertem ülni,meghoztam az elhatározást és leírom,kiírom magamból azokat a dolgokat,amiket eddig csak mélyen elástam magamban, nem akartam és nem mertem szembenézni velük.Ezek a dolgok az érzéseim.És a mélyen elcseszett dolgaim másokkal és magammal.Mert hazudtam.Nekik és magamnak.Nem lesz egyszerű,és valószínűleg néha összefüggéstelennek is hat majd.Közhelyesnek tűnik,de tényleg bízom abban , hogy ez a blog fogja megváltoztatni az eddig vakvágányon száguldó életem.

Kedves Olvasó- ha van ebben a blogban olyan-, igyekszem majd firkálmányaimat a lehető legérthetőbbé tenni, de 29 évnyi múltat, érzéseket, történéseket, embereket nehéz lesz higgadtan és sorrendben kezelnem...

Szólj hozzá!

Címkék: lélek

A bejegyzés trackback címe:

https://cheelee.blog.hu/api/trackback/id/tr255602692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása