HTML

Emlékeim magamról

"Úgy volt pedig, hogy ki fogjuk bírni, kíváncsi voltál,kibírod-e. Úgy volt,hogy mindig a másik hal meg,más bolondul meg, Mi meg sose' "

Friss topikok

  • cheelee: @énvagyokalány: Minden nap keresem a választ,hogy miért is hagytam el?Mert gyáva voltam és nem mer... (2013.11.11. 16:59) A lány

Címkék

Facebook

2013.10.29. 12:09 cheelee

Örülök,hogy létezik ez a csodás közösségi háló.De komolyan..Így minden áldott nap eszembe jutnak olyan emberek és velük események,amikre végképp nem akarok emlékezni.Még nem..

Megtalálnak, kérdeznek,okfejtenek, fecsegnek, azt hiszik ismernek és érdekel,amit írnak.Egy fenét!

Én meg csak eljátszom,hogy érdekelnek.Bájosan mosolygom,küldöm a szmájlikat', és beszélgetek velük közhelyes dolgokról,de csak az illem kedvéért. Miért nem tudom megmondani nekik egyszerűen, hogy marhára nincs szükségem rájuk????Nem érdekel,nem is tudok velük foglalkozni,amíg a saját életem nincs rendben.Hogy lássam tisztán körülöttem a világot,ha a saját életem is egy nagy zűrzavar?? Saját magam sem értem és nem ismerem. Nem tudom, mit miért teszek és tettem.Nincs rá ésszerű magyarázat.De még ésszerűtlen sem.. 

Sokszor felteszem a kérdést magamnak,vajon miért is kell nekem fent lennem azon az oldalon?

Nos. Azt mondják, ma akinek nincs facebook fiókja,talán nem is létezik.A korral haladni kell.Ha nem haladsz,sodródsz.Nincs választásod.

Én létezni akarok.

Szólj hozzá!

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://cheelee.blog.hu/api/trackback/id/tr165604547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása